hah, ett liitet tag sen :P

Har inte skrivit på ett tag, beror på mitt liv som har så mycket annt just nu. Har träffat en kille tyvärr bor 70 mil bort. Och nej inte på internet faktiskt. Umeå ungdomscup spelades för drygat en vecka sen och då träffade jag honom. Det tog all min tid dom dagarna innan han for. Sen har det ju varit så underbart väder så att jag inte suttit inne vid datorn utan försökt bli brun istället. Har faktiskt lyckats..lite. Och nu under midsommar helgen var jag och familjen i luleå på en ö som heter småskär. Det var tråkigt men det var väldigt fint där.

Men nog om det. Nu skriver jag ju. Det beror på skitvädret som dragit in över Umeå. Som tur var hann jag fara ut och springa innan det värsta regnet kom..

Sitter och glor på youtube och msn.. Hur kul har jag på en skala? Inte kul alls kan jag lova. Aja, men ska nu blogga lite fram till om en dryg vecka då jag ska till malå..önskar att jag skulle till östersund istället.. Usch, min sommar verkar bli jättetråkig. Aja får fylla ut tiden med shopping och kompisar :)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0