hejhej

Om du kollar på datumen nere på mina bloggar kan du se att jag ver mer aktiv förr, det finns en sjukt enkel förklaring till det, jag tröttnade helt enklet på att redigera bilder och skriva till folk jag inte ens känner men sen kom jag att tänka på en sak. Tänk om nån faktiskt minns det jag har skrivit, ett enda ord och så har jag gjort en skillnad i någons liv, kanske inte en stor eller ens betydelsefull skillnad men ändå en liten. En pyttepytte liten. Nån kommer att minnas mej, eller kanske inte ens mej men något som jag har lagt lite tid på, inte mycket men pyttepytte lite och det är dom skillnaderna som beyter pyttepytte lite i människors liv för tillfället men kan ha stor betydelse om några år. Tänk om du som läser detta kommer ihåg det. Och tänker på det när du bloggar. Då har jag ju gjort en liiten skillnad i ditt liv, ellerhur? Men hursomhelst har jag gjort det skillnaden att jag slösat en eller två minuter i ditt liv genom mitt babbel.

-Pusshej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0