TRÅKKKKKK

Jag har inte kul idag. Det är nått konstigt väder med sol, regn, sol, regn och sol och sen regn igen.. Jag gick ut för att sola och då började det regna. Sen gick jag in och nån minut senare vart det sol igen. När jag gick ut började det regna.. Hmmm..konstigt

Inga kompisar är hemma heller.. Önskar att jag var i Östersund eller Luleå så jag skulle ha nån att va med.. Nu sitter jag hemma och glor på regnet, tv och datorn. Hur tråkigt kan man ha? Tydligen väldigt. Men nu ska jag inte sitta och sura. Jag ska kolla på roliga filmer på Youtube, leta låttexter och chatta med alla sociala på msn! Hahah inrte för att det bli så mycket roligare.

Men ska faktiskt ha lite kul idag. Ska träna och kanske färga håret med mamma.. Blonda slingor igen om nån orkar veta de.. :) Kan lägga ut lite före/efter blider om jag orkar ta dom.. Ska då även göra en extremt tråkig min på före och se mycket glad ut på efter.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0