Ahh,

Imorrn fyller Martin år och då ska vi äta tårta och spela hans nya wii spel :P Av mej ska han få nått Super Mario Cart eller nått, han i spelaffären trodde att jkag var heldum när jag skulle köpa den och frågade om den jag skulle ge spelet till faktiskt hade en Wii, han trodde typ att jag var helt dum. Haha sem började han prata om olika spel som jag kunde köpa om typ ett halv år eller nått. Haha, det var kul :P

Men imorrn ska en av mina kompisar till Kreta och hon ska typ ha en hejdå/sommar fest hemma hos sej. Men vem kan inte komma för att hon måste sitta hemma och käka middag med familjen.. (Jag) Men det blir väl kul ändå.. 

Måste ändå sticka i några timmar :P Körde fast idag efter typ en timme så får väl be om hjälp imorrn ^^   

På fredag ska vi ha en rolig spanska lektion, en modevisning, jag och en annan tjej ska visa upp kläder. Jag ska ha ett linne och shorst och sen ska jag ha en klänning/långlinne. Den andra tjejen ska ha två klänningar/långlinnen. Ska be vår lärare om att ta bilder eller så ska jag ta bilder själv, kommer bara lägga ut bilder på mej och hennes kläder. Lägger inte ut bilder på andras ansikten utan att dom vill det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0