Dagens 22/5

Idag blir dagens... Dagens låt: Sofijah - Du var så mkt.


Rikitgt bra låt.. Älskar sofijah ;) Alla sofijahs låtar är typ bra men den här är andå den bästa ;)


Text:

Kan inte tro på verkligheten det får inte va över

Du är den enda för  mej och all som jag behöver

Inget kommer nånsin bli det samma igen

Jag längtar efter dej och jag saknar dej än

Du var allt för mej gud va fan vi gjorde allt ihop

Jag trodde faktiskt att det alltid skulle va vi två

Vi var ju gjorde för varann och du var min bästa vän

Det är bäst att skita i allt och börja om igen

Men hur ska det gå när bara du finns i mitt huve

Allt jag tänker på är dej och det vi gjorde

Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull

Hur många vänner jag svikit för din skull

Kommer du ihåg vi kunde skratta åt allt

Mitt hjärta är öppet och alla bara strör salt

Det gör ont och själen bara svider

Men som vanligt tänket jag tillbaka i tiden

På tiden det var du och jag på tiden det var vi två

Och du vet precis som jag att en gång var det faktiskt så

Jag vill gärna vara med dej igen och hålla din hand igen

Kan du inte fatta jag saknar dej verkligen

Du såg mej innan nån annan sett mej

Men jag förändrades den dag jag inte åt mer

Du älskar mej som den jag en gång var

Men du gör det inte längre och det sårar mej idag.

Jag älskar hela dej inte bara ditt utseende

Din personlighet ditt underbra leende

Du är så underbar snälla ge mej en chans

Jag vill bara va med dej och ingen annan stans

Jag älskar hela dej inte bara ditt utseende

Din personlighet ditt underbra leende

Du är så underbar snälla ge mej en chans

Jag vill bara va med dej och ingen annan stans

Nu lever du ditt liv och nu lever jag mitt

Man måste ta en dag i taget och sköta sitt

Men jag tänker på dej varge dag varge minut

Jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut

Det gör ont i mitt hjärta och det att vara utan dej

Du var så jävla mycket du ör allitng för mej

Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit

Men det är tack vare dej som jag tagit mej hit

Alla minnen som vi skapat har du haft varenda en

Vill bara ha tillbaks tiden med dej igen

Vi hade ett språk som ingen annan förstod

Men när jag kolla på dej förrså stod du och log

Men nu när jag tittar på dej ser du inte mej

Du tittar förbi som du aldrog ens kännt mej

Det sårar mej

Spelar roll vad jag gör

Du märker inte mej, ser eller hör

Jag älskar hela dej inte bara ditt utseende

Din personlighet ditt underbra leende

Du är så underbar snälla ge mej en chans

Jag vill bara va med dej och ingen annan stans

Jag älskar hela dej inte bara ditt utseende

Din personlighet ditt underbra leende

Du är så underbar snälla ge mej en chans

Jag vill bara va med dej och ingen annan stans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0