Lalalalala

Idag har varit helt okej, han sticka en hel del på slöjden och nu m åste jag sticka i typ en timme hemma :/ men det går väl. Vad gör man inte för ett VG :P Men ska jag berätta kort om vad som hänt idag ;)

På spanskan gick jag och en kompis runt och dansade som Björnis till och själva som sjöng What is Love. Kvalitetssång kan jag lova :P Whååt is lååve bejbi dånt hört mi.. Hahha, :P Efter skolan gick jag till solbacka och spelade in en låt, japp, det gjorde jag :D och nästa vecka ska jag spela in en eller två till. Sen ska jag få dom av han som hjälper oss att spela in.

Men nej, nu ska sticka igen, om jag inte lägger in en bild på dagens outfit först :P

-pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0