Måndag :/

Då var man sjuk, suck.. Vad är tråkigare.. Ont i huvudet och allt, men ändå skriver jag till er ;)


Idag har föresten varit kass ändå. En av dom värre. Och när skolan började bli kul, så vart jag illamående. Fast vi åt våfflor på hemkunskapen iallafall, man får se det posivtiva ;)


En annan dålig sak med att vara sjuk är att jag inte får träna..  Jag var riktigt pepp på fotbollen men får väl blogga lite mer istället..


Ska väl se på en film som en klasskompis berättade om, House of Blood... den ska tydligen vara världens bästa B-film ;) Hahah.. Det blir nice :P


Dessutom var det helsjukt väder idag.. Tog ett kort på det. Typ åskmoln på ena sidan huset och världens sommarväder på andra.. Helskumt..

image1

-pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Svara gärna på dagens fråga , :).

2008-05-19 @ 21:40:51
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0