Tråkigt plus lite Björn :D

Jag har riktigt tråkigt, borde egentligen renskriva ett so arbete men vem orkar de :P hade en skittråkig dag idag. Vi var inte direkt många i klassen.. Hälften av dom som inte var sjuka var på ett stuidebesök i ett polishus för att intervjua nångons morfar eller nått. Själv satt jag alldeles ensam i ett klassrum och skrev in mitt So arbete på en dator.. Skitkul. Och när jag gick in på internet för att skriva lite på bloggen slutade internet att funka. Kul liv eller hur ;)

Nä nu tänker jag kolla  kolla på Björn i morgonsoffan och Sverige pussas och kramas ;) niice. (Benjamin :P) Tänk om han aldrig varit med i Melodifestivalen, han hade inte varit lika känd iaf.


Here is my favorite klipp with Björnis ♥:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0